Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ατομικά γλυκά κεράσματος για γιορτές, γενέθλια κ' βαπτίσεις

Ελάτε να ξεκινήσουμε αυτόν τον μήνα με τον πιο γλυκό τρόπο ,
με αυτήν την πρότασή μου για ατομικά γλυκάκια.


Τα τελευταία έξι χρόνια στα οποία είμαι παντρεμένη ,
τα χεράκια μου έχουν φτιάξει άπειρα γλυκά για γιορτές ή γενέθλια.
Η μικρή μου πείρα μου έχει διδάξει ότι όσο και καλό να είναι το γλυκό ,
στην ώρα την αιχμής του γλεντιού σημασία έχει και το σερβίρισμα.
Με την έννοια "σερβίρισμα" δεν εννοώ την παρουσίαση ,
αν και αυτή σαφώς μετράει ,
αλλά το πόσο γρήγορα βγαίνει το γλυκό από το ψυγείο και
σερβίρεται στον ανυπόμονο επισκέπτη.
Τα πρώτα χρόνια βασανιζόμουν με το λιγότερο τρεις πιατέλες ή ταψιά
- για να υπάρχει ποικιλία στο κέρασμα.
Μέσα έξω στο ψυγείο , να προσπαθώ να τα χωρέσω στον μικρό μου πάγκο
για να σερβίρω και να ψάχνω και κάθε φορά την ανάλογη σπάτουλα.
Ουφ , και μόνο από την περιγραφή κουράστηκα !!
Η καπάτσα μαμά , όμως , ξύπνησε μια μέρα μέσα μου
και αποφάσισα να απλοποιήσω τη ζωή μου ,
τουλάχιστον την ημέρα της γιορτής.
Τα γλυκάκια , λοιπόν , άρχισαν να σερβίρονται ατομικά
σε γυάλινα μπολάκια παγωτού ή χαμηλά ποτήρια ουισκιού.
Φέτος , βρήκα και αυτά τα πλαστικά μπολάκια ,
που κάνανε τη ζωή μου ακόμα πιο εύκολη.
Την επίμαχη ώρα σερβιρίσματος , ανοίγουμε το ψυγείο ,
βγάζουμε το γλυκάκι , προσθέτουμε το κουταλάκι και μία χαρτοπετσετούλα
και είμαστε έτοιμοι !!!

Στο σημείο αυτό πρέπει να διευκρινίσω ότι μπορεί το σερβίρισμα 
να είναι πιο γρήγορο με αυτόν τον τρόπο ,
αλλά απαιτείται περισσότερος χρόνος για να φτιαχτούν τα ατομικά γλυκάκια
σε σχέση με το να φτιάξουμε ένα ταψί.

Και αυτό , όμως , διορθώνεται αν οργανωθούμε σωστά.
Σαν παράδειγμα , θα φτιάξουμε το σοκολατένιο triffle ,
που σας έχω δείξει και παλαιότερα.
Αρχικά , μαζεύουμε όλα τα υλικά μας.
Στη περίπτωσή μας , το κομματιασμένο κέικ ,
τη mousse σοκολάτας και τη σαντιγί.


Για μεγαλύτερη ευκολία , γεμίζουμε δύο polybag με τις κρέμες.
Αν θέλουμε μπορούμε να εφαρμόσουμε μπροστά και μια μύτη από κορνέ 
αλλά και χωρίς αυτή δεν θα έχουμε πρόβλημα.


Και ξεκινάει η γραμμή παραγωγής.
Στρώνουμε εναλλάξ το κέικ , τη mousse και τη σαντιγί , δύο φορές.
Με τη βοήθεια ενός μικρού κουταλιού στρώνουμε τις κρέμες.


Για πιο όμορφη παρουσίαση , φροντίζουμε η τελευταία στρώση να γίνει 
με σχεδιάκι , αν και όπως προείπαμε , δεν είναι απαραίτητο.
Τελευταίο βήμα , να πασπαλίσουμε με τη σοκολάτα και ...



... έτοιμα !!
Τα υλικά αρκούν για 12-14 μπολάκια.

Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να παρουσιάσουμε όλα τα γλυκά ψυγείου ,
όπως το μιλφέιγ , τις τούρτες ή τα cheesecake.
Σερβίρονται υπέροχα και σε χάρτινα ποτηράκια νερού ή
σε διαφανή πλαστικά για να φαίνεται και το σχέδιο του γλυκού.
Αν και ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει , μια που η μικρή μου δεν πάει σχολείο ,
είναι ιδανικά και για κέρασμα στους συμμαθητές και δασκάλους των παιδιών σας.

Σας αφήνω να τα απολαύσετε 
με μέτρο όμως ... μια που πλησιάζει και καλοκαιράκι !!
Καλό μήνα !!!

10 σχόλια:

  1. φαίνονται πεντανόστιμα!! Μπράβο!! Μια χαρά τα ατομικά γλυκάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!!
    Μας λύνεις τα χέρια κάθε φορα Λιζακι! Νομίζω ότι το διαφανο ποτήρι που βλέπεις ακριβως ...τι σε περιμένει είναι όλα τα λεφτα, κι απο πείρα σου λέω ότι είναι ιδανικό για κερασμα στο σχολείο!
    Φιλιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσει πολύ η παρουσίαση ενός γλυκού σε ατομικά σκεύη και νομίζω πως και οι καλεσμένοι το ευχαριστιούνται περισσότερο έτσι!
    Το μόνο αρνητικό είναι ότι απαιτείται ακόμα περισσότερος χώρος στο ψυγείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνονται καταπληκτικά και το σερβρίρισμα άψογο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή ιδέα ειδικά για βάπτιση που τώρα είναι και η εποχή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tέλεια!Μπράβο για την ιδέα και την παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια! τελειο..!! μπορεις να μας πεις που προμηθευεσαι τα μπολακια? ψαχνω για τον μπουφε του γαμου μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η ώρα η καλή!! Τα μπολάκια τα αγοράζω από το κέντρο της Αθήνας. Είναι στην Ευριπίδου απέναντι από το Μπαχάρ (το μαγαζί με τα μπαχαρικά). Νομίζω ότι είναι στο νούμερο 42-46 ή περίπου εκεί. Είναι μαγαζί με χάρτινα είδη , όπως μπολάκια , πακέτα φαγητού, πλαστικά ποτήρια , κουταλάκια , κουτιά για πάστες κ.α. Αν χρειαστείς περισσότερες λεπτομέρειες στείλε μου email :myhomegr@hotmail.com.
      θα χαρώ να βοηθήσω.

      Διαγραφή
  8. καλησπερα σας!!!!την συνταγη για την μους,την σαντιγι και το κεικ την γραφετε καπου???γιατι δεν την βλεπω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη/φίλε μου , τη συνταγή θα τη βρεις αν πατήσεις εκεί που λέει "το σοκολατένιο triffle" πάνω από τη φωτογραφία με τα υλικά και θα σε παραπέμψει στην αντίστοιχη ανάρτηση.
      Διαφορετικά μπες απευθείας στο http://myhomegr.blogspot.gr/2012/01/2012.html .Καλή επιτυχία !!

      Διαγραφή