Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Ιδέες για καλοκαιρινό παιδικό πάρτυ {cakes - part 1}

Πόσο ζηλεύω τις μαμάδες που ετοιμάζουν μέσα στο καλοκαίρι 
πάρτυ για τα γενέθλια των παιδιών τους !!
Εντάξει , είναι καλοκαίρι άρα κάνει ζέστη ... αλλά το δικό μου μυαλό αγνοεί αυτή τη "λεπτομέρεια" και το μόνο που δέχεται είναι η χαρά και η διασκέδαση που συνεπάγεται ένα πάρτυ με θέμα , τι άλλο ,  
τη θάλασσα !!

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο , πρώτο μέλημά μου στο σχεδιασμό ενός πάρτυ είναι η τούρτα.
Ιδού τι μπορεί κανείς να δημιουργήσει για ένα καλοκαιρινό θαλασσινό πάρτυ γενεθλίων ...



Διαφορετικοί Benjamin , ίδια θαυμάσια επιλογή!!


Προσέξτε τον κυματισμό της ζαχαρόπαστας και τη λεπτομέρεια της άμμου ... από τριμμένο μπισκότο.



Με κορυφή ένα μεγάλο χταπόδι !!


Ο Nemo δε θα μπορούσε να είναι απών από ένα τέτοιο πάρτυ ...


... ούτε και ο Μπόμπ ο Σφουγγαράκης !!

Όπως θα καταλάβατε οι πολυόροφες τούρτες είναι η αδυναμία μου , αλλά υπάρχουν και πιο απλές που κλέβουν την παράσταση !!



Προσέξτε τις λεπτομέρειες στα ζωάκια από ζαχαρόπαστα !!
Φανταστικά !!!

Πατήστε πάνω στις φωτογραφίες για λεπτομέρειες.

1 σχόλιο:

  1. Μου έδωσες τέλεια ιδέα για το φετινό πάρτυ γενεθλίων των διδύμων!!!

    Μιας και είμαστε καλοκαιρινά παιδάκια φέτος λέω να έχουμε θέμα την θάλασσα!

    Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά,λόγω του ότι είναι 2 διαφοτερικά φύλα σπάω το κεφάλι τι θέμα να τους έχω για φέτος μας το εξασφάλισες εντελώς αβίαστα!

    Ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή