Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Για όταν χιονίσει !!

Αν οι μετεωρολόγοι έχουν πετύχει στις χτεσινές προβλέψεις τους , 
σήμερα θα είναι ίσως η πιο κρύα μέρα του φετινού χειμώνα !!
Και ξέρετε τι συνεπάγεται αυτό , τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό ??
ΧΙΟΝΙ !!!!
Όπως έχω ξαναπεί
δύσκολα χιονίζει εδώ που μένω και ακόμα πιο δύσκολα το στρώνει.
Στη περίπτωση , όμως , που ρίξει έστω και λίγο χιόνι ,
οι πρώτες επιφάνειες που καλύπτονται είναι τα αυτοκίνητα ,
γι' αυτό περιμένω πως και πως να φτιάξω κάτι τέτοιο ...


Για πείτε μου , χιονίζει στη δική σας περιοχή ??

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!! Δυστυχώς στον Αλιμο-Αθήνα δεν έχει χιονίσει ακόμα. Ζω εδώ από το 2006 κι έχει χιονίσει δύο φορές. Σούπερ ήταν. Αντε μπας και σήμερα μας κάνει το χατήρι. Ας μην το στρώσει έστω να ρίξει λίγο χιονάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Callie μου καλημέρα!! Δε θέλω να σε απογοητεύσω , αλλά σα γέννημα θρέμα των νοτίων προαστίων της Αθήνας έχω δει χιόνι έξω από το σπίτι μου ελάχιστες φορές!! Συμβουλή μου ... μπείτε στο αυτοκίνητο το Σ/Κ για κάποιο κοντινό ορεινό προορισμό!! Η Στενή Ευβοίας είναι πολύ ωραία αυτόν τον καιρό!! Και έχει και ωραίες ταβέρνες!!
      Για να σε παρηγορίσω , εγώ από το 2006 μετακόμισα μόνιμα σε νησί των Κυκλάδων ... και εδώ και αν δεν χιονίζει!!
      Να μην ξεχάσω , ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!
      ΥΓ : Αυτή η απάντηση θα έχει σε λίγο το μέγεθος ανάρτησης!!
      Σε φιλώ!! Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. Καλά κι εγώ που ζω στον Βόλο μη νομίζετε. Που και που βλέπουμε καμιά χιονονιφάδα αλλά μέχρι εκεί. Δε ξέρω αύριο μαθαύριο τι θα γίνει.Τα αυτοκίνητα είναι πάντως απίθανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονειρο ζω μην με ξυπνάτε θα λεει ο γιος μου αν χιονίσει και μετατρέψουμε το αυτοκίνητο του μπαμπά του σε μακουίν!
    Θεσσαλονίκη παγωνιά! Χιόνι γιοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο στα όνειρα μας θα δούμε χιόνι στην Αθήνα.....Καλές και οι φωτογραφίες για να παρηγοριόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εδώ στην Άνδρο μη νομίζεις χιόνι βλέπουμε σπάνια,τουλάχιστον εμείς που είμαστε παραθαλάσσια αλλά απο κρύο και υγρασία έχουμε χορτάσει.Σε ποιο νησί μένεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μένω Σίκινο. Και εδώ υγρασία έχει!! Αχ, τα αθάνατα ελληνικά νησιά!!

      Διαγραφή