Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Καλοκαιρινή κατασκευή για παιδιά : ζωγραφίζοντας με μπάμιες !!

Είστε ακόμη εδώ
 ή σας έδιωξα όλους μόνο που ανάφερα τις μπάμιες ??
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην τις τρώτε
- ούτε και εγώ τρελαίνομαι άλλωστε -
αλλά δε βρίσκεται ότι φτιάχνουν απίθανα σχέδια ??


Πάντως εγώ σίγουρα λυπάμαι που δεν είχα πετύχει ένα μήνα νωρίτερα 
την ιδέα αυτή της Heather από το tend
- τότε που μαγείρευα τις φρέσκες μπάμιες από τον κηπάκο του πεθερού μου -
μια που φαντάζομαι ότι η μικρή μου θα ξετρελαινόταν.
Που ξέρετε ... μπορεί και να κατάφερνα να τις δοκιμάσει κιόλας !!
Του χρόνου τώρα ...

Σε εσάς τους υπόλοιπους , όμως ,
που έχετε στο πρόγραμμά σας να μαγειρέψετε
με κάποιο τρόπο αυτό το τόσο παρεξηγημένο λαχανικό ,
προτείνω να κρατήσετε μια χούφτα απλά για να διασκεδάσετε
... ζωγραφίζοντας με μπάμιες !!

Πατήστε πάνω στη φωτογραφία για λεπτομέρειες.

Καλή επιτυχία !!

Υ.Γ. : Μια που λέμε για μπάμιες , ο μόνος τρόπος που τις μαγειρεύω
είναι με κοτόπουλο και μπορείτε να τον δείτε σε αυτήν εδώ
την παλαιότερή μου ανάρτηση. Αξίζει να της ρίξετε μια ματιά ,
για να δείτε πως αποφεύγω τα σάλια από τις μπάμιες
χρησιμοποιώντας ξίδι , το οποίο σε συνδυασμό με το κοτόπουλο
έχουν σαν αποτέλεσμα μια πολύ νόστιμη σάλτσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου