Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Ιδέες για καλοκαιρινό παιδικό πάρτυ {cakes - part 2}

Αν θεωρήσουμε ότι οι τούρτες του πρώτου μέρους είχαν σαν θέμα τον θαλασσινό βυθό , τότε οι σημερινές έχουν θέμα την παραλία !!

Και αυτή τη φορά αντιστάθηκα στις πολυόροφες καλυμμένες με ζαχαρόπαστα τούρτες και σας παρουσιάζω κάποιες που είναι εξαιρετικά εύκολες στη διακόσμησή τους , αλλά εξίσου εντυπωσιακές ...


... με τριμμένο μπισκότο για άμμο , σαντιγί χρωματισμένη με μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής, προβλήτα από αλμυρά μπαστουνάκια , ομπρελίτσες και καλοκαιρινά διακοσμητικά !!


Με πιο κυματώδης θάλασσα !!


Η ίδια λογική του μπισκότου - σαντιγί και γι' αυτό το ερημονήσι.


Τσαπατσούλικη αλλά είναι φτιαγμένη από άντρα και με μεγάλη ευκολία (πατήστε τη φώτο).


Μια τεχνική για τεχνητή λίμνη !!


Παραλία περιφραγμένη από μπισκότα !!


Δεν μπορούσα να αντισταθώ σε λίγη ζαχαρόπαστα ... φοβερή όμως , ε ??

Πατήστε πάνω στις φωτογραφίες για λεπτομέρειες.

2 σχόλια:

  1. Σε δυο εβδομάδες έχω τα γενέθλια του γιου μου.
    Κλέινει τα έντεκα και είναι στην τελευταία τάξη του Δημοτικού σχολείου.
    Θα ήθελα εάν μπορούσατε να μου προτείνατε καποιες ιδέες για εκείνη την ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε η φίλη μου, κατ' αρχάς να χαίρεσαι το παιδάκι σου. Πιστεύω ότι αν κάνεις μια βόλτα στο blog μου θα βρεις κάποιες πρώτες ιδέες, ίσως σαν το πάρτυ εργοτάξιο ... Δυστυχώς δε μπορώ να σου πω κάτι περισσότερο μέσω αυτής της απάντησης δεδομένου ότι δε ξέρω ποια είναι τα αγαπημένα του παιχνίδια ή αθλήματα. Συνήθως από αυτά εμπνέεται κανείς για να βρει το θέμα του πάρτυ. Μετά με πολύ απλές λεπτομέρειες , όπως αυτοκόλλητα του θέματος πάνω στα ποτήρια , μπορείς να μεταμορφώσεις και το πιο απλό πάρτυ. Θα προσπαθήσω στις επόμενες 10 μέρες να βρω υλικό για αγοράκια και να το αναρτήσω. Μείνε συντονισμένος/η.
      Αν διαβάσεις την απάντησή μου , στείλε μου ένα email στο myhomegr@hotmail.com με το τι του αρέσει και λεπτομέρειες όπως η τοποθεσία του πάρτυ για να μπορέσω να βοηθήσω περισσότερο.
      Θα χαρώ να έχω νέα σου.

      Διαγραφή