Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Fun Food Friday - Πασχαλινό λαγουδάκι!!

Με μία μέρα καθυστέρηση ,
Σαββάτο αντί για τη συνηθισμένη Παρασκευή ,
μοιράζομαι μαζί σας αυτήν την υπέροχη πασχαλινή δημιουργία 
της Michelle από το Creative Food !!


Διαλέξτε το αγαπημένο σάντουιτς του παιδιού σας ,
συνοδέψτε το με λαχανικά και φρούτα 
και έχετε έτοιμο ένα κολατσιό για την Κυριακή σας 
μέσα στο πνεύμα των ημερών !!

Πατήστε πάνω στη φωτογραφία για λεπτομέρειες.

Παραμείνετε συντονισμένοι για την επόμενη ...

Fun Food Friday

2 σχόλια:

  1. Σε ανακάλυψα πριν λίγες μέρες και εχω μείνει κατενθουσιασμένη!!!! Τί όμορφες συνταγές και ιδεές!!
    Μπράβο σου....Σύντομα θα κανω τα μπισκοτακια βουτύρου και με ξεσηκωσες και για το κέικ λεμονι.
    Ηθελα να σου κανω δυο ερωτησεις αν μπορεις να με βοηθήσεις.
    Σε ενα μηνα θα κανω τα γενεθλια των παιδιων μου και ψαχνω καποιο παντεσπανι το οποιο θα ειναι ευκολο και αν μπορω να το κανω μερες πριν ωστε να το καταψηξω. Επειδη δεν εχω κουπα μεζουρα κατι σε γραμμαρια. Ε
    χεις να μου προτεινεις καποιο?
    Επισης βλεπω οτι χρησιμοποιεις πολυ την κρεμα ermol που δεν την εχω ξανακουσει. Τι ακριβως ειναι??ΚΑτι σαν την μορφατ?
    Ευχαριστω πολυ!!!
    Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Δυστυχώς δε μπορώ να ανταποδώσω τη καλοσύνη σου όπως θα ήθελα , μια που είδα πολύ αργά το σχόλιό σου - φαντάζομαι ότι τα γενέθλια έχουν πια περάσει. Για μελλοντική πάντως χρήση να ξέρεις ότι το yellow cake που χρησιμοποίησα στη τούρτα λαχανόκηπος και στη τούρτα γοργόνα μπορεί να καταψυχθεί. Αυτό άλλωστε κάνω και εγώ. Θα φροντίσω να προσθέσω σύντομα και μια λίστα μετατροπών των μονάδων μέτρησης. Όσο για το ermol , είναι σαντιγί σε κονσέβρα της εταιρίας Morfat. Για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ : http://www.morfat.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=node&cnode=9. Μπορείς να αντικαταστήσεις 1 ermol με 250 ml κρέμα γάλακτος χτυπημένο σε σαντιγί.
      Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου και στο myhomegr@hotmail.com. Στη διάθεσή σου για ότι χρειαστείς.

      Διαγραφή