Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

... και με τι θα ασχολούμαστε??

Την ιδέα γι' αυτό το blog την πήρα από τη διάσημη ταινία " Julie & Julia ". Και ενώ η Julie Powell εμπνέυστηκε από την Julia Child , εγώ εμπνέυστηκα και από τις δύο. Αρχικά από την Julia , γιατί πραγματικά η μαγειρική είναι το μεράκι μου. Το να δοκιμάζω νέες συνταγές με βγάζει από τα στενά όρια της καθημερινότητας στην κουζίνα, αυτά που τόσο σιχαινόμουν από παιδί. Είναι αυτό που λέμε "πάλι φασολάκια??".

Και φυσικά υπάρχει και η Julie. Μια γυναίκα που λίγο πριν κλείσει τα 30 αισθάνεται ότι η ζωή της είναι άδεια γι'αυτό και στρέφεται στη μαγειρική και στην Julia. Δεν ταυτίζομαι , αλλά μια που και εγώ ετοιμάζομαι να κλείσω τα 30 - πω πω σύμπτωση - ξεκίνησα αυτό το blog για να το γεμίσω με τη δική μου ζωή που , αν το καλοσκεφτείς και δεν το δεις απαισιόδοξα , είναι πάντα γεμάτη.

Έτσι λοιπόν , θα ασχοληθούμε με μαγειρική φυσικά , αλλά επειδή η ζωή δεν είναι μόνο αυτά , θα καταπιαστούμε με παιδιά , βιβλία , μόδα , σπίτι ή ό,τι άλλο συμβαίνει σε ένα γυναικείο μυαλό... και πιο συγκεκριμένα στο δικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου